elinma.blogg.se

Elin heter jag och suger på att blogga. Välkommen! Men ibland är jag faktiskt ganska rolig, även om min humor är skev (,som tur är finns det några vänliga själar som delar den med mig).

Maj

Kategori:

Jahopp, då var Barcelona utslagna ur Champions League, inte bara utslagna utan även förnedrade. Sorgligt men sant! Men, men nästa säsong är inte allt för långt bort!

Ledigheten idag satt som en smäck! Har spenderat den på bästa sätt; med Felicia & Johanna och i en solstol! Ikväll var jag iväg och tränade på gräs för första gången i år, skönt även om det inte var mycket till plan! Lyckades dock göra något med huvudet så det gör lite ont, men det kanske går över efter en god natts sömn! Hoppas det, GODNATT!

Tycker dessa bilder ganska så awesome!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: