elinma.blogg.se

Elin heter jag och suger på att blogga. Välkommen! Men ibland är jag faktiskt ganska rolig, även om min humor är skev (,som tur är finns det några vänliga själar som delar den med mig).

2013

Kategori: Allmänt

Ehh, jaha, här sitter jag och skriver på ett blogginlägg om 2013, så kan det gå om man läser för mycket bloggar och ett tomt schema. Trevligt!
 
Jaja, här kommer iallafall några bilder från år 2013 som sakta lider mot sitt slut. Jag måste ändå säga att det har varit ett bra år, jag är liksom ganska satisfied med mitt liv i lilla Gamleby, jag har ju ändå gjort en del roliga saker i år. Puss 
 
 
 
Ägnade typ all ledig tid åt Christian Grey i början av året, bästa böckerna! (Bruce är också bra)
 
Sverige-Argentina, matchen i sig var väl ingen höjdare, men fick ju se Messi en tredje gång. Johanna och jag fällde en och annan tår haha.
 
Årets första utefika hos farmor och farfar, njutbart!
 
Jag blev sjuk och fick feber för första gången på typ tre år, tyckte väldigt synd om mig själv haha.
 
 
Åkte till Stockholm en helg i slutet av mars med Felicia och Johanna. 
 
På Påskolvet bar det av till Rom med mamma, pappa, Arvid, mormor och morfar. Rom var sjukt fint och det var väldigt coolt att se alla gamla byggnadsverk osv.
 
Maten i Rom var det verkligen inget som helst fel på!!!
 
4 maj - Såg Bruce för andra gången i mitt liv, sjukt bra, sjukt bra, sjukt bra!!! Det hela resulterade dock i att jag var tjurig efterföljande vecka för att jag inte fick se konserten lördagen efter haha.
Det blev sommar och jag avslutade mitt första år på gymnasiet med betyg som jag blev väldigt nöjd över!
 
Spenderade stor del av sommarlovet här, det är inte alla som är priviligerade med en sådan utsikt på jobbet. Jag trivdes väldigt bra, förutom att jag var tvungen att cykla en mil dit och en mil hem för det mesta. 
 
Åkte till Göteborg i slutet av juli, kollade bland annat på EM och gick på en väldigt bra bio. 
 
Skolan började, men gick bara två veckor innan vi drog till Mallorca! BÄSTA VECKAN PÅ ÅRET! NI ÄR JU BÄST!
En bild på Johanni från en fest, blev några lyckade och några mindre lyckade under året! 
 
Bästa laget! Även om det blev en del blandade resultat under året, så hade jag jävligt kul!!  
 
Petra fick en fin artonårspresent av mig, Johanna, Felicia och Anja!
 
En del av min fina, fina klass! Gröna soffrummet blev vårt andra hem typ. 
 
Fick jullov, då såg jag ut som ovan!
 
Hade en bild till från julafton, men den vill inte laddas upp, så detta får duga! Blev ganska mycket längre än jag trodde, håll till godo, speciellt du Johanna, min trogna läsare!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: