elinma.blogg.se

Elin heter jag och suger på att blogga. Välkommen! Men ibland är jag faktiskt ganska rolig, även om min humor är skev (,som tur är finns det några vänliga själar som delar den med mig).

ETT PROV - SEN SOMMARLOV!!!!

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Jahopp, appen fungerar inte som jag vill. Så nu när jag avslutat ett arbete på datorn passar jag på att blogga lite grann.
 
Sen senast har jag skickat in ett par arbeten och gjort två prov, det innebär att det bara är ett prov kvar innan sommarlovet! Så himla skönt!! Har även fått tillbaka ett par saker som jag blev riktigt nöjd med, YEY!
 
Nu är det iallafall ledigt ett par dagar extra, förutom att plugga fysik ska jag göra en del annat kul. Bland annat kommer ANJA till oss!!!!! Ska även på någon form av utbildingsdag med sommarjobbet, roligt men väldigt nervöst! Men det går säkert bra det också. 
 
Har inga bra bilder på datorn, så fick bli en från skolavslutningen förra veckan och en på Bruce! 
 
PUSSHEJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: