elinma.blogg.se

Elin heter jag och suger på att blogga. Välkommen! Men ibland är jag faktiskt ganska rolig, även om min humor är skev (,som tur är finns det några vänliga själar som delar den med mig).

Du som är ung, kom med o sjung

Kategori: Allmänt

Hej bloggen!
 
Som vanligt har jag ingenting att blogga om, men som den goda vän jag är så gör jag som Linn säger åt mig att göra! Huehue, vad gör man inte för en av sina två läsare? 
 
Back to business, vad har hänt sen sist? Låt mig ge er en inblick i mitt fantastiska liv!
 
Till att börja med hade vi ett sportlov helt utan sport xD busig? Nae, du kan kalla mig cool! (förutom OS-tittande)
En sportlovsmiddag con un poco de vino 
 
Ett par veckor senare bar det av till huvudstaden i Svea Rike aka Svedala aka Svennebananlandet, för att se vår största musikexport i moderna dagar: AVICII!!! 
 
 
Lilla avvi, ikväll lös du starkare än stjärnan över Betlehem i juletider! FAB!
 
Sen blev SRO-partaj, det var sköj, mycket röj!
 
Det var väl de senaste två månadernas roligaste stunder. På återseende, bröder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: