elinma.blogg.se

Elin heter jag och suger på att blogga. Välkommen! Men ibland är jag faktiskt ganska rolig, även om min humor är skev (,som tur är finns det några vänliga själar som delar den med mig).

Torsdag/Fredag

Kategori: Allmänt

Vädret dessa dagar har varit wonderful, såg att snödropparna tittat fram också! Gör livet ganska mycket bättre!

Igår hände inget speciellt i skolan, förutom att jag fick tillbaka ett biologiprov som gick bra. Min käre klass förgyller alla skoldagar.

Idag bjöd bara på två lektioner och en håla, den utnyttjade vi på bästa sätt; en fika & shopping! Fick med mig en skinnjacka hem, tog fram affärskvinnan inom mig och fick den för 250kr trots att den normalt kostar 599kr. Den ni!! Ikväll, precis som igår, blir det träning. Efter det ska jag vara med Petra, myspys! Denna helg har jag inget plugg, gött mos! Kramis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: