elinma.blogg.se

Elin heter jag och suger på att blogga. Välkommen! Men ibland är jag faktiskt ganska rolig, även om min humor är skev (,som tur är finns det några vänliga själar som delar den med mig).

Hejhejhejhejhejhejhej

Kategori: Allmänt

Idag har varit en väldigt bra dag! Sol, skidor, marshmallows osv. Har varit allmänt glad & pepp på livet hela dagen, allt blir ju mycket trevligare då. Till och med min debattartikel på svenskan känns inte omöjlig, trots att jag inte kunde skriva något idag eftersom att det var fel på min hotmail. Imorgon eftermiddag vet jag iallafall vad jag för! Pladdrar på om ganska mycket oväsentligt känner jag, men vem bryr sig, jag tvingar ingen människa att läsa! Det enda som skulle kunna vara lite bättre är väderprognosen, vill inte ha någon jävla snö nästa vecka - vi vill ha vår med sol & flera plusgrader!!! Men kan ju trösta mig med att det förhoppningsvis är ganska varmt i Rom om sisådär fyra veckor, woop woop! Ska sluta pladdra nu, kramisar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: